We will try to make world better! Четверг, 18.04.2024, 12:35
Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Viper XT200 VS Zongshen LZX200 - тесдрайв. - Форум | Регистрация | Вход
[ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 2
  • 1
  • 2
  • »
Форум » Кобра JS125-4X » Кобра JS125-4X » Viper XT200 VS Zongshen LZX200 - тесдрайв. (Порівняльний тест двох мотоциклів.)
Viper XT200 VS Zongshen LZX200 - тесдрайв.
solomonДата: Вторник, 01.05.2012, 12:04 | Сообщение # 1
Генерал-лейтенант
Группа: Модераторы
Сообщений: 719
Репутация: 5
Статус: Offline
Ось якось потрапили мені два схожих і одночасно таких різних мотики китайського виробництва Viper XT200 i Zongshen LZX200 і я вирішив зробити порівняльний тестдрайв, визначити особливості кожного з них.




Zongshen LZX200



Viper XT200
Прикрепления: 7685245.jpg (193.4 Kb) · 6152498.jpg (265.1 Kb) · 7296067.jpg (276.5 Kb)


Сообщение отредактировал solomon - Вторник, 01.05.2012, 12:06
 
solomonДата: Вторник, 01.05.2012, 12:15 | Сообщение # 2
Генерал-лейтенант
Группа: Модераторы
Сообщений: 719
Репутация: 5
Статус: Offline
Начну з Вайпера, мотик дістався від попереднього власникау відмінному станні з пробігом 12 тис км із значним тюнінгом, а саме: мотик перероблений для комфорного переміщення по нашим дорогам на далекі відстані одній персоні, замінена стандартна гума на ширшу і вищу як спереді так і ззаду - Metzeler, перероблені і підсилені підніжки водія, замнінено стандартні кліпони, що є недоречно для ендуро, на нормальний руль, перетянуте сидіння в два кольори, втановлені захисні щитки на вилку, подовжений маятник задньої підвіски, що добавило комфорту водію, встановлено досить міцний багажник під центральний кофр і рамки під бокові сумки, стандартна випускна система викинута геть в металобрухт і замінена на саморобну з двома прямоточними глушниками і накінечниками, що додало класного звука вихлопа, чутог голосного але басовитого. Решта залишено стандартне.

Перейдемо на оглядини Zongshena LZX200, пробіг 17000 км - звичайний стандартний мотоцикл, тільки замінено переднє крило на крило від якоїсь Апрілії, що значно додало естетичного вигляду, більше нічого й сказати, отже поїдемо.


Сообщение отредактировал solomon - Вторник, 01.05.2012, 12:17
 
solomonДата: Вторник, 01.05.2012, 12:43 | Сообщение # 3
Генерал-лейтенант
Группа: Модераторы
Сообщений: 719
Репутация: 5
Статус: Offline
Вайпер, заводиться без проблем, але потребує значного прогріву, прогріли, вижимаю зчеплення, досить туге, лапку вниз, вмикаю першу передачу, рушаєм плавно, дещо додаючи газку, супроводжуючи басовитим саундом з двох прямоточних глушників, розгін, друга передача, розгін, третя, передача, ями на дорозі, підвіска працює на відмінно, не пробиває, але пердачі переключаються важкувато, необхідно прикладати деяке зусиля. Виїжджаю на пряму дорогу з асфальтовим покриттям середньої якості, мотик впевнено розганяється до 80-ти, вище не пробував, сильно здуває вітром, ямки пофіг, їду, ось вже час гальмувати, передні гальма двопоршневий супорт з одним диском, зупиняють миттєво, інформативні, головне не перестаратись, вилка сильно просідає вперед - жертва для комфорту, задні гальма - дискові - ніякі, момент зхвачування не відчувається, інформативність нуль, працюють в режимі вкл\викл. В сідлі сидіти зручно, райдер нахилений дещо вперед, ноги дещо зігнуті в колінах, однак на високих обертах двигуна відчуваються вібрації.



Після вайпера Зонгшен дещо інший, а саме посадка, пряма з дещо зігнутими руками і розведеними в сторонами ліктями, райдер сидить рівно, ноги зігнуті в колінах значно більше ніж на Вайпері, така посадка більш зручна для продубасів по ухабам і для активного драйву. Отже їдемо в ліс, зчеплення мякше, передачі перемикаються легенько з легким клацанням, нейтралка ловиться без проблем, для полегшення пошуку нейтралки присутній індикатор, на вайпері крім індикатора нейтралки присутній покажчив увімкнутої передачі, дрібничка, а приємно, мотор динамічний і тяговитий, вібрацій значно менше практично не відчуваються. По ухабам їде на ура, на швидкості 60 км без проблем можна гнати по ямам підвіску не пробиває, хоча якщо постаратися все таки можна пробити задній моноамортизатор без прогресіїї, що присутня на вайпері. Для водія сідушка більш-менш комфортна, а от пасажиру не позаздриш, сильний нахил до водія, жорстка і тверда. Щодо гальм, то зонг порадував, передні дуже іншормативні і чіткі, дається взнаки присутність армованого гальмівного шланга, задні хоть і барабанні але теж працюють на відмінно, чіткі і можливо дозувати гальмівне зусилля.



Обидва мотики дуже економічні, витрата палива по трасі 2,2-2,3 літра по пересічній місцевості дещо більша, але не значно.

Хоть мотики і схожі але дуже різні, вайпер - для поганого асфальту і не значного бездоріжжя, а зонг - більш пристосований для продубасів лісними дорогами, активного драйву і пампасів, але потебує попередньої заміни стандартної гуми на більш зубасту.





Прикрепления: 5544617.jpg (166.6 Kb) · 1508483.jpg (209.4 Kb) · 2091100.jpg (196.4 Kb) · 5559714.jpg (221.0 Kb) · 4822038.jpg (222.0 Kb)


Сообщение отредактировал solomon - Вторник, 01.05.2012, 12:46
 
solomonДата: Вторник, 01.05.2012, 12:44 | Сообщение # 4
Генерал-лейтенант
Группа: Модераторы
Сообщений: 719
Репутация: 5
Статус: Offline


Прикрепления: 2904398.jpg (219.2 Kb) · 9582167.jpg (193.4 Kb)
 
ingvar2Дата: Вторник, 01.05.2012, 21:11 | Сообщение # 5
Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 375
Репутация: 5
Статус: Offline
Это Славик себе прикупил новый мотоцикл?
 
solomonДата: Среда, 02.05.2012, 08:43 | Сообщение # 6
Генерал-лейтенант
Группа: Модераторы
Сообщений: 719
Репутация: 5
Статус: Offline
Да, давно такого мотика хотів.
 
PIPCHIKДата: Четверг, 03.05.2012, 22:38 | Сообщение # 7
Генерал-майор
Группа: Пользователи
Сообщений: 272
Репутация: 3
Статус: Offline
Я в минулий четвер дав одному товаришу зробити кружок по автовокзалу в Сарнах. Він помаленьку розганяється, робить поворот, потім знов розгін, гальмуання і ............ розкладається на асфальті посеред площі автовокзалу....він за совкоцикловою звичкою чимдужч натиснув на передні гальма.... а вони в мене дводискові та кожен двопоршневий, беруть дуже ефективно і надійно (до речі навіть сьогодні спасли від зіткнення на швидкості 70 км./год з Транспортером, який з правої крайньої смуги вирішив зразу розвернутися через ліву смугу, по якій ми їхали з дружиною... якби не такі гальма, то точно всунувся б у нього, бо відстань була десь 20 м.). Так от в товариша здертий лікоть і коліно, а в мене зігнутий правий патрубок руля і гальмівна ручка....... але ж прикро як !!!! Потім все вирівняв. Це я до того, що серед китайських не дорогих мотиків зонг не найгірший за якістю ТТХ.
 
solomonДата: Пятница, 04.05.2012, 08:45 | Сообщение # 8
Генерал-лейтенант
Группа: Модераторы
Сообщений: 719
Репутация: 5
Статус: Offline
Зонгшени і Вайпер взагалі вважаються кращими із Китаю. На наступний раз коли комусь даєш прокатнутися, то завжди кажи: "Упав-купив", у багатьох бажання проактнутися взагалі відпадає. biggrin
 
solomonДата: Понедельник, 07.05.2012, 10:24 | Сообщение # 9
Генерал-лейтенант
Группа: Модераторы
Сообщений: 719
Репутация: 5
Статус: Offline
Тест HONDA DiВo AF18

Якось на днях попало мені диво японамотопрому минулого століття Honda Dio AF18 от вирішили ми його чуток протестити. Перші враження: маленьке, сів - прикольненько, поїхав - страшненько, сидиш як на табуретці, одягнув шльома, стало ще страшніше - мопеда не видно, за склом шльома одразу асфальт - страшно wacko , відкрутив чуток газульку, ричить но не їде, відкрутив ще, о поїхало, але слабенько, відкрутив до упора - вже краще, 30-40, потім 50 ще через 5 хв 60 японських кілометрів, на китайських скутерах було десь між 40 і 50 кмч хоча вони теж брешуть в більшу сторону, отже летимо 60 оптимістично, хоча реально десь 40-45, але на такому дриндику кажеться швидкість ще більшою. Пора гальмувати, гальма не внушають довіри, натискаю. ручки провалюються до упора, але як не дивно заднє колесо блокується і ми гальмуєм, нато воно і DiBo, підвіска якась не зрозуміла, але сідушка компенсує всі нерівності дороги, можна їхати, пре не ахті але жре бенз за трьох, перевага такого дриндика виявилась на звивистих лісових стежинках, мопед досить маневрений і шустрий на низах, я к таких проміжних режимів в роботі двигуна немає є режим ВКЛ і ВИКЛ. Загальна оцінка - прикольний. але лише подурачитись. biggrin




20 кмч а вже страшно






Прикрепления: 6884392.jpg (227.4 Kb) · 6633145.jpg (162.2 Kb) · 0882711.jpg (191.3 Kb) · 0822754.jpg (248.1 Kb) · 7555944.jpg (427.0 Kb)
 
solomonДата: Понедельник, 07.05.2012, 10:26 | Сообщение # 10
Генерал-лейтенант
Группа: Модераторы
Сообщений: 719
Репутация: 5
Статус: Offline








Прикрепления: 0181776.jpg (128.4 Kb) · 0179086.jpg (292.2 Kb) · 7332525.jpg (246.4 Kb) · 7661841.jpg (317.3 Kb) · 4617300.jpg (275.8 Kb)
 
solomonДата: Понедельник, 14.05.2012, 15:19 | Сообщение # 11
Генерал-лейтенант
Группа: Модераторы
Сообщений: 719
Репутация: 5
Статус: Offline
І так продовжуємо знайомитись і випробовувати техніку із Китая, а саме Вайпера ХТ200, минулих вихідних провели випробування позашляхових можливостей мотика - це їзда по лісовим стежкам, потім по піскам і подолання водних перешкод. В якості тренера Віталік на ендурику KAYO, супровід два Торнадика з великими багажниками, щоб було куди збирати відпавші деталі Вайпера biggrin , місцями перли нормально по вузеньких лісових стежках десь аж 60, коли пролітаєш повз дерева, то швидкість кажеться ще більшою і трошки стрьомновато, місцями навіть торнадо відривався у вільний політ.


Роби як я







Прикрепления: 2331487.jpg (187.4 Kb) · 2836219.jpg (193.9 Kb) · 7599808.jpg (208.3 Kb) · 5701872.jpg (198.8 Kb) · 1951187.jpg (195.5 Kb)
 
solomonДата: Понедельник, 14.05.2012, 15:21 | Сообщение # 12
Генерал-лейтенант
Группа: Модераторы
Сообщений: 719
Репутация: 5
Статус: Offline








Прикрепления: 4121779.jpg (233.7 Kb) · 0561304.jpg (237.7 Kb) · 7111913.jpg (194.1 Kb) · 3384101.jpg (160.3 Kb) · 4269902.jpg (148.1 Kb)
 
solomonДата: Понедельник, 14.05.2012, 15:26 | Сообщение # 13
Генерал-лейтенант
Группа: Модераторы
Сообщений: 719
Репутация: 5
Статус: Offline






Поганявши по піску далі поїхали навколо озера по кущакам і як розвідник попереду, теж знайшли ендуро на лисій резині, а саме головне що там неможливо розвернутися, але я не трусь і впевнено поїхав напролом через кущі, але не довго музика грала, чуток розігнавшись влетів у бобрячу нору, переднє колесо перестрибнуло а заднє застрягло, прийшлося витягувати.



Прикрепления: 7964352.jpg (161.9 Kb) · 1308032.jpg (175.3 Kb) · 9311507.jpg (174.9 Kb) · 2062764.jpg (243.3 Kb) · 5386080.jpg (222.4 Kb)
 
solomonДата: Понедельник, 14.05.2012, 15:30 | Сообщение # 14
Генерал-лейтенант
Группа: Модераторы
Сообщений: 719
Репутация: 5
Статус: Offline
пробираючись через зарослі наш юний едурист теж застряг в болоті





Наступний урок - подолання водних перешкод





Прикрепления: 0957671.jpg (221.9 Kb) · 1611783.jpg (215.3 Kb) · 7031475.jpg (180.6 Kb) · 4495974.jpg (189.2 Kb) · 5742755.jpg (193.4 Kb)
 
solomonДата: Понедельник, 14.05.2012, 15:32 | Сообщение # 15
Генерал-лейтенант
Группа: Модераторы
Сообщений: 719
Репутация: 5
Статус: Offline






Прикрепления: 7489946.jpg (198.0 Kb) · 9744875.jpg (198.2 Kb) · 6847173.jpg (196.9 Kb) · 1374763.jpg (200.3 Kb)
 
Форум » Кобра JS125-4X » Кобра JS125-4X » Viper XT200 VS Zongshen LZX200 - тесдрайв. (Порівняльний тест двох мотоциклів.)
  • Страница 1 из 2
  • 1
  • 2
  • »
Поиск:

Copyright MyCorp © 2024
Сделать бесплатный сайт с uCoz