Мелкие доработки маленьких проблем
|
|
PIPCHIK | Дата: Воскресенье, 22.01.2012, 15:25 | Сообщение # 106 |
Генерал-майор
Группа: Пользователи
Сообщений: 272
Статус: Offline
| Зацікавив. Треба подумати.
|
|
| |
ingvar2 | Дата: Воскресенье, 22.01.2012, 18:49 | Сообщение # 107 |
Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 375
Статус: Offline
| Ничего себе! А на сколько дёшево? Так давай колись, где брал, почём, сколько. Красиво получилось, а синенький бывает?
|
|
| |
solomon | Дата: Воскресенье, 22.01.2012, 18:56 | Сообщение # 108 |
Генерал-лейтенант
Группа: Модераторы
Сообщений: 719
Статус: Offline
| З всіма питаннями до Славіка, кольори є різні, ціна плівки приблизно 90 грн за метр погонний (1х1,5 м) замовити можна в неті, вибір величезний
|
|
| |
ingvar2 | Дата: Воскресенье, 22.01.2012, 21:23 | Сообщение # 109 |
Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 375
Статус: Offline
| Славика в Студию!!!!
|
|
| |
solomon | Дата: Воскресенье, 22.01.2012, 22:33 | Сообщение # 110 |
Генерал-лейтенант
Группа: Модераторы
Сообщений: 719
Статус: Offline
| Хай реєструється!
|
|
| |
solomon | Дата: Пятница, 16.03.2012, 12:01 | Сообщение # 111 |
Генерал-лейтенант
Группа: Модераторы
Сообщений: 719
Статус: Offline
| Рано чи пізно майже у всіх виникає проблема з гальмівною машинкою, а саме гальмівна рідина розїдає скло віконця рівня рідини і воно викришується, ось і я зіткнувся з такою проблемою.
Треба чимось закрити отвір, варити не получиться, так як можуть від високої температури пошкодитись гумові детальки циліндра, як варіант можна нарізати різьбу і закрутити болта з мідним ущільнюючим кільцем, але я рішив цю проблему іншим методом, а саме: вийняв залишки скла і металеву рамку, тільки так, щоб не пошкодити гумове ущільнююче кільце, для ремонту потрібно: монетка 2 коп. алюмінієва, маленький болтик на 4-5, гайка, епоксидка і пластинка.
По центру копійки сверлимо отвір під болтик, вставляємо гумове кільце, потім монетку з болтиком, в середину опорну пластинку.я використав монетку 10 коп, маленька і міцна, все стягуємо гайкою і ззовні отвір заливаємо епоксидною смолою. От і все, дешево і швидко і не потрібно купляти нову деталь.
Ще одна маленька хитрість яка стосується двопоршневого супорта, з однопоршневими супортами такої проблеми не спостерігалось, проблема полягає в слідуючому: після прокачування гальмівної системи і видалення повітря гальма всеодно ватні і потрібно при гальмуванні двічі натискати ручку. Якось шукав рішення цієї проблеми і помітив, що при натисканні на ручку гальма частина гальмівної рідини фонтанчиком повертається у бачок і не потрапляє у супорт, і гальма не ефективні, затикнув пальцем той отвір і система працює супер, з першого качка гальма класні, отже беру підходящщий шарик з підшипника, так щоб щільно закривав отвір, підбираю болтик довжиною так щоб можна було закрити кришку бачака і він там тримався і не випадав, закриваю все: шарик-болтик-кришка і можна їхати. Але потрібно слідкувати за гальмами, через пару км ручка стане абсолютно дубова і не буде вільного ходу, колодки зажмуться на диску в цей момент потрібно вийняти болтика і шарика з бачка, а гальма чуток ослабнуть і гальмівна система працювати ме в нормальному режимі.
|
|
| |
PIPCHIK | Дата: Пятница, 16.03.2012, 13:27 | Сообщение # 112 |
Генерал-майор
Группа: Пользователи
Сообщений: 272
Статус: Offline
| Раціоналізатор !!!!!!
|
|
| |
solomon | Дата: Вторник, 17.04.2012, 11:42 | Сообщение # 113 |
Генерал-лейтенант
Группа: Модераторы
Сообщений: 719
Статус: Offline
| Якось поставили для мене завдання - причепити три кофра до скутера Браво 260.
Трошки покумекавши, почав пиляти болгаркой, шкварчати сваркой, стукати молотком ы ось що получилось.
|
|
| |
solomon | Дата: Вторник, 17.04.2012, 11:44 | Сообщение # 114 |
Генерал-лейтенант
Группа: Модераторы
Сообщений: 719
Статус: Offline
|
|
|
| |
solomon | Дата: Вторник, 17.04.2012, 11:45 | Сообщение # 115 |
Генерал-лейтенант
Группа: Модераторы
Сообщений: 719
Статус: Offline
|
|
|
| |
solomon | Дата: Вторник, 01.05.2012, 11:22 | Сообщение # 116 |
Генерал-лейтенант
Группа: Модераторы
Сообщений: 719
Статус: Offline
| Після виконання попереднього замовлення на виготовлення і встановлення кофрів на скутер надійшло наступне замовлення - встановити три кофра на мотик Zongshen LZX200, трошки помудрував і ось що получилось:
|
|
| |
solomon | Дата: Вторник, 01.05.2012, 11:24 | Сообщение # 117 |
Генерал-лейтенант
Группа: Модераторы
Сообщений: 719
Статус: Offline
|
|
|
| |
ingvar2 | Дата: Среда, 02.05.2012, 09:04 | Сообщение # 118 |
Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 375
Статус: Offline
| Ты уже професионал! Пора ехать к тебе за рамками и на свой мотоцикл.
|
|
| |
solomon | Дата: Среда, 02.05.2012, 19:43 | Сообщение # 119 |
Генерал-лейтенант
Группа: Модераторы
Сообщений: 719
Статус: Offline
| Завжди раді Вас бачити в наших краях
|
|
| |
PIPCHIK | Дата: Четверг, 03.05.2012, 22:19 | Сообщение # 120 |
Генерал-майор
Группа: Пользователи
Сообщений: 272
Статус: Offline
| Я так бачу, що пора вже й мені до тебе на тиждень приїхати. Давно треба зробити собі багажника, і трубка є, і мотоцикл є, от тільки зварочного апарата нема, і часу в обмаль.... короче я їду !!
|
|
| |