Подорож одного дня
|
|
solomon | Дата: Вторник, 27.07.2010, 15:53 | Сообщение # 166 |
 Генерал-лейтенант
Группа: Модераторы
Сообщений: 719
Статус: Offline
| 
|
|
| |
solomon | Дата: Вторник, 27.07.2010, 15:59 | Сообщение # 167 |
 Генерал-лейтенант
Группа: Модераторы
Сообщений: 719
Статус: Offline
| 
|
|
| |
solomon | Дата: Вторник, 27.07.2010, 16:04 | Сообщение # 168 |
 Генерал-лейтенант
Группа: Модераторы
Сообщений: 719
Статус: Offline
| Пісяля Берестовця направився у Базальтове, карєр не сподобався так, велика яма з екскаватором посередині 
|
|
| |
solomon | Дата: Вторник, 27.07.2010, 16:10 | Сообщение # 169 |
 Генерал-лейтенант
Группа: Модераторы
Сообщений: 719
Статус: Offline
| Великі Межиричі і оглядини палацу залишив на наступний раз коли їхатиму на Соколині гори, а зараз вже пора вертатись додому Памятник Богдану Хмельницькому 
Сообщение отредактировал solomon - Вторник, 27.07.2010, 16:12 |
|
| |
solomon | Дата: Вторник, 27.07.2010, 16:14 | Сообщение # 170 |
 Генерал-лейтенант
Группа: Модераторы
Сообщений: 719
Статус: Offline
| В Костополі одометр нарахував вже 20000 км, багато це чи мало? Хотів сфоткать, але рівно 20000 стало якраз точно на залізничному переїзді, а там зупинятись не можна, поки відїхав в сторону то вже і нолики пропали, буду ждати 30000 
Сообщение отредактировал solomon - Вторник, 27.07.2010, 17:03 |
|
| |
ingvar2 | Дата: Среда, 28.07.2010, 08:26 | Сообщение # 171 |
Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 375
Статус: Offline
| 30000 думаю долго у тебя ждать себя не заставят А камушки на карьере то шестигранные, столбиками! Про какой краш тест ты упоминал?
|
|
| |
chabanitos | Дата: Четверг, 29.07.2010, 22:27 | Сообщение # 172 |
Лейтенант
Группа: Пользователи
Сообщений: 63
Статус: Offline
| solomon, PIPCHIK Классно путешествуете. Завидую белой завистью. Может быть и я когда то созрею для дальнобоя. Все никак не соберу компанию что бы куда то поехать, а сам не хочу.
|
|
| |
ingvar2 | Дата: Пятница, 30.07.2010, 00:54 | Сообщение # 173 |
Admin
Группа: Администраторы
Сообщений: 375
Статус: Offline
| А хорошей компанией можно и через интернет обзавестись, наметь себе, где бы хотел побывать, и напиши об этом на разных форумах, и желающие найдутся сами.
|
|
| |
solomon | Дата: Воскресенье, 08.08.2010, 13:07 | Сообщение # 174 |
 Генерал-лейтенант
Группа: Модераторы
Сообщений: 719
Статус: Offline
| Знову вихідний і нова подорож У пошуках загубленого Троніга Троніг або ще називають Триніг - одне з багатьох визначних природніх місць нашого краю, що привабюють шукачів пригод і цікавинок таких як я, яким вдома не сидиться, про таких кажуть «хоть хлібом не корми, а дай тільки помандрувати». Перша спроба пошуку скелі «Триніг» була не успішна, так як мав тільки координати знайдені в неті і не мав жодного поняття де її шукати, прибувши на місце вказаними координатами нічого не знайшов серед поля, а за розповідями побувавши там скеля знаходиться на вершині гори серед лісу. Згодом натрапив на деяку інформацію про скелю на одному з львівських форумів, знайшов ще одні координати, ввівши їх у навігатор запідозрив що вони теж не правильні, так як точка була дуже далеко від орієнтовного лісу, однак згодом натрапив на ще одну розповідь про подорож до Триніга львівського велотуриста, і там сказано що потрібно шукати скелю в лісі між селами Літовище і Черниця у Підкамінськом лісництві. Отже їду, до наміченої цілі приблизно 170 км від дому, буду розпитувати місцевих жителів і шукатиму на місці. Поїздка була не тільки як подорож, а й як випробувальна для нових встановлени на скут бокових сумок. Дорога до Бродів промайнула швидко, нічого особливого, все як завжди, на межі Рівненської і Львівської областей цілі табуни гайців, але не зупиняли, деякі зустрічні водії машин попереджали про пости на шляху. Виїхавши з Бродів, минувши всі пости гайців, можна було вже трішки розігнатись, на зустріч рухались колони легковушок і фур, всіх попереджав про засаду продавців полосатих палочок, після попередження майже всі авто рухались дозволених 70 км/год, аж тут несподівано з потоку таратайок винирнули голдвінг, моргаючи стробоскопами як новорічна ялинка, а за ним ще трайк-голдвінг, трайк-голдвінг – дуже ефектне видовище, звичайний голдвінг вже нікого не дивує, а от трайк – шикарно виглядає на трасі, несподіванкою для мене стали привітання зустрічних мотоциклістів на голдвінах, так як на скутериста ніхто і ніколи не звертає уваги і навіть не привітає або не відповідає на привітання, може так вплинуло наявність бокових сумок на скуті, став більш помітній на дорозі? Вже обідня година і не завадило б щось перекусити, звернув до невеличкої кафешки на узбіччі, дещо замовив, але якість виконання замовлення була погана, приготовлено наспіх і не смачно, зате дешево, але не рекомендую сюди заїжджати. Розпитав працівника кафешки як знайти скелю, сказав що потрібно їхати в напрямку села Підгір’я, а потім с. Переліски, на околиці села і знаходиться сама скеля. В Пониклі звернув в напрямку села Переліски, дорога погана каміння і багато пилюки, в Перелісках зупинився біля магазину, запитав у місцевих дідуганів де знаходиться скеля «Троніг» і як її знайти, дідугани спочатку розгубились, кажуть що не знають, кажу їм що ще та скеля називається «Триніг», але місцеві називають скелю не «Троніг» чи «Триніг» як написано у довідниках, а «Тринога» тому вони і не могли мені нічого сказати, однак зрозумівши що я шукаю почали щось белькотіли собі під ніс перебиваючи один одного я так нічого і не зрозумів що вони казали, поїхав далі на авось, «авось» ніколи не підводив. 
Сообщение отредактировал solomon - Воскресенье, 08.08.2010, 13:09 |
|
| |
solomon | Дата: Воскресенье, 08.08.2010, 13:15 | Сообщение # 175 |
 Генерал-лейтенант
Группа: Модераторы
Сообщений: 719
Статус: Offline
| По дорозі зустрів ще одних прохожих ті розказали як пройти до скелі, кажуть що проїхати майже не можливо, може для них так але не для мене. Виїхав із села в напрямку вказаної гори, але трішки зарано повернув ліворуч і поїхав стежкою через поле, вибрався на гору, спустився, і раптом стежка пропала серед польових трав і чагарників всякого зілля вертатись назад не хотілось, тому проривався вперед зарослями бурянів і через поле півметрових сторчанів, вибравшись із чагарників всі щілини скута були забиті травою, насінням бурянів, звідусіль стирчали зломані сторчани, був схожий на їжака, за пару хвилин повидьоргував все і рушив польовими дорогами на пошуки скелі. Обїхав поле, по узбіччю простягнувся густий ліс, як знайти скелю не знаю, навколо нікого, тільки у височині літає сокіл спостерігаючи за округою. Звернув на лісову дорогу, може знайду скелю випадково рухаючись через ліс, десь недавно в тих краях пройшов дощ, в лісі було мокрувато і прохолодно, на дорозі зустрічались калюжки, однак в невеличкій низині на шляху слідування була невеличка калюжка, вирішив обїхати, бо якась вона була підозріла, їду поруч із колією, чуть звернув праворуч, переднє колесо проїхало нормально, а заднє посковзнулось праворуч і скут залетів в болото одразу ж сівши на «пузо», двигун і заднє колесо потонули в багнюці, спроби витягнути скута з розкачки нічого не допомогли, колесо буксувало і все глибше занурювалось у болото. Що робити? Навколо нікого, сам один в лісі, хоча ні, десь у верхівї дерев кричав дикий голуб «придурку-пидурку» може він був і правий, однак було не скучно, мене активно атакували комарі яких теж потрібно було активно обслуговувати, на кого дмухнути, іншого поганяти, а особливо активних і пришльопнути. Без паніки, треба вибиратись із болота, знімаю сумки, розвантажую багажник, вийнявши весь інструмент якового я вожу чималенько, запасних 4 літри бензину, скут став значно легший, розгріб патиком трохи болота, нахилив на праву сторону, підклав довгих і грубих палок під корпус варіатора, потім нахилив скут в ліву сторону, виважилось колесо, під нього теж підложив патиків, скут піднявся з болота, під колесо вимостив гілками дорожку з метер, завів і успішно із першої спроби вибрався із болота, як казав Мюнхаузен «безвыходных положений не бывает». 
|
|
| |
solomon | Дата: Воскресенье, 08.08.2010, 13:17 | Сообщение # 176 |
 Генерал-лейтенант
Группа: Модераторы
Сообщений: 719
Статус: Offline
| 
|
|
| |
solomon | Дата: Воскресенье, 08.08.2010, 13:24 | Сообщение # 177 |
 Генерал-лейтенант
Группа: Модераторы
Сообщений: 719
Статус: Offline
| Повантажив весь свій скарб на місце і поїхав далі через ліс, погарцював трішки, дорога майже зникла, а навколо непролазні хащі. Скелі не видно, повертаючись назад кудою заїжджав зустрів двох дівчат їдучих на підводі, видовище прикольне, досить симпатичні і пристойно вдягнені із чималою кількістю всяких кілечок, ланцюжків жовтого кольору та інших прибамбасів, сказали як знайти Троніг. Поїхав по вказаній дорозі, на околиці лісу замайорів в даличині якийсь знак, підїхав, а то була схема розміщення скелі в лісі, по ній я досить швидко знайшов скелю, довелось лише вибратись на декілька крутих пагорбів. 
|
|
| |
solomon | Дата: Воскресенье, 08.08.2010, 13:28 | Сообщение # 178 |
 Генерал-лейтенант
Группа: Модераторы
Сообщений: 719
Статус: Offline
| 
|
|
| |
solomon | Дата: Воскресенье, 08.08.2010, 13:30 | Сообщение # 179 |
 Генерал-лейтенант
Группа: Модераторы
Сообщений: 719
Статус: Offline
| 
|
|
| |
solomon | Дата: Воскресенье, 08.08.2010, 13:32 | Сообщение # 180 |
 Генерал-лейтенант
Группа: Модераторы
Сообщений: 719
Статус: Offline
| Вперше побачивши скелю – вражає, на вершині гори серед дерев на невеличкій галявині стоїть масивна каменюка підперта трьома колонами. Погуляв навколо з годинку, пофоркав, виліз на верх, записав координати, і о 6-й вечора рушив назад додому, ціль досягнута, заплановане виконано. Виїхавши з лісу зустрів трьох велосипедистів що теж шукали скелю, розповів їм як її знати і рушив далі. По дорозі додому потрапив у дощ, але доїхав нормально без пригод. 
|
|
| |