Час від часу виконуючи ремонт чи обслуговування свого улюбленого двоколісного друга нам доводиться виконувати певні операції однак звичайний інструмент використати не можливо або може призвести до ще більших пошкоджень,тому доводиться вигадувати різні приспособи, хочу поділитися своім досвідом Інколи приходиться знімати на своему скуті задній шків варіатора, виникає проблема з фіксацією колокола, можна вирішити це різними способами, щось встромити в отвори, але при відкручуванні гайки ідбуваеться нерівномірне навантаження всього вузла, що призводить до деформації, а то і до поломки, інший варіант, вставити в шпиці колеса деревяний брусок і вперти його в здні амортизатори, але це теж не самий найкращий варіант, так як через редуктор виникае сильне зусилля на амортизатори і їх можна зігнути, тому для вирішення цього завдання я використовую дуже простий і ефуктивний пристрій - мотоциклетний ланцюг і труба довжиною з пів метра, ланцюг приварюємо до труби (див фото) інший кінець ланцюга затягуємо у трубу і одягаємо на деталь яку треба зафіксувати, чуть натягуємо ланцюг, а його кінець загинаємо до труби і притримуємо. Робимо невеличкий перегин у місці контакту вільної вітки ланцюга і деталі і в протилежну сторону відкручуємо чи закручуємо гайку, в залежності що нам треба. Чим довша труба тим легше тримати, але без фанатизму