Напроти вітру швидкість максимум 40, це при повністю відкритій гашеткі, поривами з дороги здуває, але ще дощу покищо немає, навколо гілки тріщать, іскри сипляться із проводів, ліхтарі моргають - ЖАХ, а я все пру і пру.
Зупинився сфоткатись біля стели старкона, а вітер такий зірвався і підняв куряву, що більше двох метрів вперед нічого не видно. прям таки піщана буря.
Біля Старкона зустрів три голди, посігналив їм, а вони нуль - "реальні чуваки на голдах", а мені якось всеодно їду далі. Аж ось на зупинці ховається ще один байкер від негоди, і його привітав і що ви думаєте? - і він мене привітав . Дощ періщить, а я далі пру, вже розігнався аж до 55, мотор реве а я все жму на газ. Приближаюсь до не крутого і плавного правого повороту і тут мені несподіванка і як так можливо - боковий сильний вітер зліва, а я повертаю вправо з ЛІВИМ НАКЛОНОМ, ну це взагалі повний цирк, спеціально так не придумаєш
Нувік все командує і вказує напрямок, дорожка неважна але їхать ще можна 50-60, аж ось і ...
... ділянка на границі між двома районами ...
Яксоь так трапилось що я їхав вже після урагану але вже падав дощ, все таки краще в дощ, а ніж в ураган, повсюди валялись зломані гіляки, обірвані провода ...
... а місцями і повалені дерева.
Недалеко від грицева мій "спртвихлоп" запрацював на повну потужність, майже віжвалився глушак, реве на всю округу, за декілька км напевно було чути, став,іщить не химленький дощик, блискавки клепають, а трубу жгутиками мотаю.
Але нормально добрався додому хоч "с пробитым фюзеляжем и на одном крыле", вимок майже повністю, тільки голова, спина і трішки під колінами було сухо, але в кожном негативі є позитив - не жарко
PS Звіт нувіка:
Прорйдений шлях - 243 км, Загальна середня швидкість - 21,8 км/год, середня швидкість руху - 40,1 км/год, максимальна швидкість - 87,9 км/год, повний час подорожі - 11 год 8 хв, час руху - 6 год 3 хв, час зупинки - 5 год 4 хв