Сама велика проблема китайських скутерів це світло, його практично немає, так і мій скутер теж не виключення. На момєму скуті дві фари з лампами по 18 ват, світло не ахті, однак коли згоріла одна лампа, то стало взагалі кепсько, при дальньому ще нормально, а от при ближньому і коли на зустріч рухається авто, то взагалі нічого не видно, тому я вирішив встановити в одну фару ксенон, а в другу потужнішу галогенку 55/55 Ват.
Перш за все розділив фари, щоб кожна окремо працювала, для цього розрізав провода і встановив два подвійних вимикача і підключив їх відповідно до кожної фари.
Зібрати ксенон то не проблема, практично не можливо щось не правильно підключити, розєми всі різні і перепутати їх неможливо, та й так все зрозуміло, проблеми лише дві, перша - це розміщення компонентів, друга - підключення до постійного струму, а саме на моєму скуті світло працює лише від працюючого генератора, в кого фари світять від акумулятора при не працюючому двигуні абсолютно жодних проблем.
Блок розжарювання примастирив в бардачку, місця займає не багато і від води захищений, реле - під переднім пластиком, так щлб теж вода не потрапляла, мінус прикрутив до рами, а плюс вивів із замка запалювання, з провода який йде прямо з АКБ.
Найбільшою проблемою було (принаймі для мене) це підключення постійного струму для передніх фар, з першої спроби не получилось, обрізав зарядку АКБ , потім відключив плюса з перемикача світла і підключив туди плюса прямо з замка запалювання і все запрацювало і зарядка АКБ працює.
Нічні дорожні випробування показали, що світить класно, але дуже близько, тому потрібно регулювати фару, світло біле, однак світлова пляма від галогенки краща, однак освітленість гірша, але світить далі чим ксенон, що можна пояснити тим, що розміщення ксенонової лампи і нитки накалювання звичайної лампи не співпадають чут-чуть, от така різниця, потрібно буде шукати компроміс для двох ламп і так щоб не сліпили зустрічних водіїв, то ще в процесі.